Menu
Καλάθι Αγορών

banner

Αποστολές & Επιστροφές

Σε περίπτωση που θέλετε να κάνετε αλλαγή το www.ramore.gr σας δίνει τη δυνατότητα να δηλώσετε την επιθυμία σας προς αλλαγή στο sales@ramore.gr σε χρονικό διάστημα 6 ημέρων από την παραλαβή του και να το αντικαταστήσουμε με άλλο προϊόν που θα επιλέξετε σε ίδια ή μεγαλύτερη τιμή από αυτή του προϊόντος που έχετε ήδη αγοράσει. Η αλλαγή γίνεται εύκολα χέρι με χέρι στον Κούριερ (ανταλλαγή) όταν σας παραδώσει το νέο δέμα. Τα έξοδα αυτής της διαδικασίας είναι 5€ τα οποία θα αναγράφονται στο νέο δέμα που θα παραλάβετε.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων για μέρος ή το σύνολο της παραγγελίας, η επιστροφή χρημάτων γίνεται πάντα στην τιμή αγοράς του προϊόντος την ημέρα της αγοράς του,  ΑΦΑΙΡΟΥΜΕΝΩΝ 5€ που αφορούν στην διαχείριση της παραγγελίας, τα μεταφορικά έξοδα αποστολής της παραγγελίας σας από την εταιρία μας (ποσό το οποίο δεν χρεώνουμε στους πελάτες μας κατά την παράδοση της παραγγελίας, με την προϋπόθεση όμως ότι δεν θα κάνουν χρήση  υπαναχώρησης).Η επιστροφή προϊόντων πραγματοποιείται μόνο με την ταχυδρομική εταιρία που σας παρέδωσε το προϊόν. Αν αποστείλετε το δέμα με διαφορετική ταχυδρομική εταιρία από αυτή που το παραλάβετε η επιστροφή δεν θα γίνεται δεκτή.
Στα προϊόντα τα οποία βρίσκονται σε έκπτωση ΔΕΝ γίνεται επιστροφή χρημάτων, παρά ΜΟΝΟ αλλαγή με άλλο προϊόν.
(Ο πελάτης έχει διαβάσει και κατανοήσει τους όρους πριν προχωρήσει σε αγορά.)
Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων τα έξοδα αποστολής του δέματος τα επιβαρύνεστε εσείς, εκτός αν επιθυμείτε να το αποστείλετε με δική μας χρέωση πιο οικονομική (5€) η οποία θα σας αφαιρεθεί επίσης από το επιστρεφόμενο ποσό.
Η αλλαγή/επιστροφή γίνεται ΜΟΝΟ κατόπιν συνεννόησης με την εταιρία. Αν επιστραφεί ένα προϊόν χωρίς να ενημερωθεί η εταιρία πρώτα δεν θα γίνεται δεκτό.

Η επιστροφή του ποσού γίνεται μέσα στις επόμενες 14 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος.
Διευκρινίζεται ότι το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Συγκεκριμένα το επιστρεφόμενο προϊόν δεν πρέπει να έχει φορεθεί πέρα από την δοκιμή, σιδερωθεί, πλυθεί ή υποστεί οποιαδήποτε άλλη διαδικασία καθαρισμού. Αν διαπιστωθεί ότι το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί ή φθαρθεί η εταιρία θα κινείται αναλόγως. Οι ετικέτες που συνοδεύουν το προϊόν θα πρέπει να υπάρχουν, όπως ακριβώς ήταν όταν το παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης. ΕΑΝ το επιστρεφόμενο προϊόν δεν έχει το καρτελάκι του πάνω και δεν υπάρχει η απόδειξη που το συνοδεύει δεν θα πραγματοποιείται αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων.

Σε παραγγελίες που έχουν εξοφληθεί με κάρτα το ποσό θα επιστρέφεται με τον ίδιο τρόπο στην κάρτα σας. Σε περίπτωση που έχετε πραγματοποιήσει παραγγελία με αντικαταβολή η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιείται με κατάθεση σε τράπεζαΑν δηλωθεί διαφορετική τράπεζα για την επιστροφή του ποσού από τον πελάτη το έμβασμα το επιβαρύνεται ο Δικαιούχος (Πελάτης) και όχι ο Καταθέτης (www.ramore.gr).

Για την διαδικασία αλλαγών – επιστροφών επικοινωνείτε μαζί μας στο sales@ramore.gr